Forum Ciężarówki ciekawostki, nowości, mechanika, wagaciezka, wojskowe machiny, firmy transportowe. Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 SCANIA KLASY "G" Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Jak oceniasz tego trucka ?

1
0%
 0%  [ 0 ]
2
33%
 33%  [ 1 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
4
0%
 0%  [ 0 ]
5
33%
 33%  [ 1 ]
6
0%
 0%  [ 0 ]
7
0%
 0%  [ 0 ]
8
0%
 0%  [ 0 ]
9
0%
 0%  [ 0 ]
10
33%
 33%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 3


Autor Wiadomość
Kalym
Administrator
Administrator



Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 346 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: Nowa Dęba

PostWysłany: Wto, 20.09.2005, 21:23 Powrót do góry

SCANIA KLASY "G"SCANIA KLASY „G” DO CIĘŻKICH ŁADUNKÓW I TRUDNYCH ZADAŃ.Scania klasy G jest oparta na filozofii unikalnej technologii modułowej. Jest to technologia, która pozwala na produkcję samochodów ciężarowych dla określonych zastosowań w oparciu o ograniczoną liczbę elementów składowych. Przykładowo, mogą to być pojazdy do transportu drewna i tarcicy, do pracy na terenach budów lub ciężkiego transportu dużych, niepodzielnych ładunków. Także do transportu ciężkiego gdy przekroczone jest przepisowe obciążenia osi albo zestawów drogowych o bardzo dużym ciężarze Mniejsza ilość elementów składowych pozwala także na zaoferowanie serwisu o wyższym standardzie z jednoczesnym skróceniem czasu na konserwację, przeglądy i naprawy.KLASA „G” - GDY PRIORYTETEM JEST DUŻA MASA ZESTAWU DROGOWEGO.Samochody ciężarowe klasy „G” są wszechstronnego zastosowania. Przede wszystkim, samochody tej klasy stanowią idealny wybór gdy problemem jest duży ciężar brutto zestawu drogowego i istotne znaczenie ma silne podwozie. Samochody ciężarowe klasy „G” budowane są dla obsługi zestawów drogowych o ciężarze do 50 ton oraz dla bardzo dużych obciążeń osi. Łatwość połączenia tylnego zawieszenia pneumatycznego ze zwolnicą piasty jest główną zaletą, która pozwala na osiągnięcie wysokiego komfortu przy ciężkiej i mocnej osi tylnej, potrzebnej dla dużych obciążeń i mobilności pojazdu. Idealny przykład modułowej technologii firmy Scania.
Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kalym dnia Nie, 22.01.2006, 18:01, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Mechu
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Cze 2005
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: z Łodzi

PostWysłany: Śro, 07.12.2005, 15:18 Powrót do góry

Scania bardzo ładnie się prezentuje Exclamation ale nie stety nie miałem okazji się przejechać gdzieś dalej i nie wiem jak się pomyka z taką kabinką i silnikiem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dawid
Klubowicz
Klubowicz



Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 289 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z ND

PostWysłany: Sob, 21.01.2006, 14:31 Powrót do góry

O 50 ton uciągnie mocna a ile ma kucyków


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kalym
Administrator
Administrator



Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 346 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: Nowa Dęba

PostWysłany: Sob, 21.01.2006, 14:57 Powrót do góry

Zależy jaki silnik weźmiesz możesz pewnie mieć nawet 580 koni


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)